wtorek, 24 lutego 2015

6. Rodzina Steel - część 1

Cześć!
Tak, to ja. Wielki powrót. No może nie wielki ale powrót. 
Wiele się wydarzyło przez miesiące mojej nieaktywności na blogu. Nowa szkoła, dużo nauki. W końcu to już szkoła średnia. Simsy usuwałam, grałam jakiś czas w 2-kę, teraz znów wróciłam do 3. Dalej błędy. Chyba nigdy się z nimi nie pożegnam. Tym razem nie tylko występują błędy zapisu (moje ukochane) ale dziwny błąd: dzieci i nastolatkowie mają o jedną cechę mniej, chociaż przy urodzinach wybieram normalnie. 
A w dzisiejszej notce po dłuższej przerwie nowa rodzina.

Steel

Przedstawiam Wam Diane. 
Nawiązała romans z Christopher'em Steel.

Nie wiem dlaczego to kolejna simka, która się z nim związała...
Nowy i lepszy wygląd Chrisa.
Czas na wspólne ćwiczenia
Hey girls XD
Diane gotuje, a Chris się obija

Wspólne spędzanie wolnego czasu (XDD)
Kochani <3


Will you marry me?


Oczywiście, że się zgodziła :3


#photography
Powrót do domu
Ups

<3333
Ten uśmiech XD
Kolejny błąd. Szary ocean, ah...


Ślub 

Uwielbiam plaże w simsach <3
Aww
Diane do Chrisa: ćwicz, ćwicz... ja popatrzę XDD
Brzuszek rośnie :3

Pizza
Urodził się...
 Nate <3
Z tatusiem
Czatowanie, czatowanie
Urodziny

Piękna <33
Większy Nate

Zabawy z mamą

Słodziak <33



1 komentarz:

  1. Ładną masz simkę, a i Chris po metamorfozie wygląda fajnie! :D Hihi, jedna moja simka też była znajomą Steel'a, na czacie online zaczęli rozmawiać. Później jednak nie robiłam z nich pary, jakoś tak nie używam maxisowych simów w trójce do grania.
    Szara woda jak w pochmurny dzień, hah XD
    Nate to nawet ładny dzieciak jak na razie. ;]

    OdpowiedzUsuń